تبلیغات
آی تی روز - مطالب اسفند 1393
 
آی تی روز
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : تیم آی تی روز
مطالب اخیر
نویسندگان



Abstract

Cloud migration is a complex decision because of the multiple parameters that contribute for or against it (e.g. available budget, costs, performance, etc.). One of these parameters is information security and the investment required in order to ensure it. A potential client needs to evaluate various deployment options and Cloud Service Providers (CSP). This paper proposes a set of metrics focused on the assessment of security controls of a cloud deployment, in terms of cost and mitigation. Such an approach can support the client to decide whether she selects to deploy part of her services, data or infrastructure to a CSP, or not

 


عنوان فارسی مقاله: مسائل امنیت رایانش ابری و چالش ها

چکیده

مهاجرت به سمت  سرویس های رایانش ابری را میتوان  تصمیمی پیچیده دانست چرا که چندین پارامتر عمده وجود دارد که میتواند در تصمیم گیری شما  در این خصوص نقش داشته باشد(مانند بودجه ی موجود، هزینه ها، کارائی و غیره). یکی از این پارامتر ها، امنیت اطلاعات و همچنین سرمایه ی مورد  نیاز برای تضمین  امنیت این اطلاعات میباشد. یک کلاینت نیاز داشته تا قابلیت های توسعه ی مختلفی  که توسط  سرویس دهندگان ابری (CSP)  فراهم شده است را  مورد ارزیابی قرار دهد. این مقاله، مجموعه ای از  متریک ها را ارائه خواهیم داد  که (بر حسب هزینه و جابجایی).  بر روی ارزیابی کنترل های امنیتی در یک توسعه ی ابری متمرکز میباشدیک چنین روشی میتواند از کلاینت درباره ی این موضوع که آیا باید بخشی از سرویس ها، داده ها یا زیر ساهتار های خود را به یک CSP منتقل کند یا خیر، پشتیبانی کند.


جهت خرید و یا مشاهده ادامه ترجمه مقالات به ادامه مطلب مراجعه کرده یا اینجا را کیک کنید.




ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها : امنیت ابری، متریک ها، کنترل ها، بازگشت سرمایه(ROI)، بازگشت سرمایه ی امنیتی (ROSI)، تحلیل سود-هزینه،
لینک های مرتبط :
عنوان انگلیسی مقاله: Examining market entry mode strategies via resource-based and institutional influences
عنوان فارسی مقاله: بررسی استراتژی های ورود به بازار مبتنی بر تأثیرات سازمانی و منابع؛ شواهد تجربی از یک منطقه با بافت اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این تحقیق دو هدف عمده دارد. اول توسعه و بررسی یک چهارچوب به منظور بازاریابی و انتخاب حالت ورودی مبتنی بر منابع و نظریه ی نهادی در چار چوب منطقه ای در داخل کشور از لحاظ بازاریابی است. در این مساله تأثیرات مبتنی بر منابع محیط زیست محرک های اصلی استراتژی حالت ورودی هستند .به ویژه، مساله ی اساسی یک شرکت، استراتژی های ورودی به بازار است که منابع آن (مشخصات شرکت، مشخصات محصول، بزرگی شرکت) است که میتواند انتخاب را تقویت کند و همچنین این انتخاب به درک شرکت ها از دو محیط (خصوصیات میزبان و میهمان بازار) بستگی دارد. دوم بررسی چارچوب نظری در وضعیت های ویژه از حالت های ورودی شرکت های هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین به عنوان اقتصاد خاص  منطقه ای در چارچوب داخل کشوراست.جمع آوری اطلاعات از 208مدیر ارشد شرکت های هنگ کنگ با بررسی پست الکترو نیکی انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که مشخصات شرکت، مشخصات محصول، خصوصیات بازار داخلی و میزبان)اما نه به بزرگی شرکت ( به طور قابل توجهی در استراتژی  انتخاب و ورود صاحبان سهام به منظور شرکت هایی دارد که از هنگ کنگ به دیگر مناطق در چین می روند.
کلیدواژه: نظریه سازمانی، نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت
مقدمه:
انتخاب بازار حالت ورودی بین المللی از شرکت ، تبدیل به یک رشته اصلی مورد توجه در بازاریابی بین المللی شده است.(نگاه کنید به آگاروال، 1994؛ برادلی و گانن، 2000؛ داو و Larimo، 2009؛ رسیده و همکاران، 2002؛ Mayrhofer، 2004 )و بین المللی 
کسب و کار(آگاروال و Ramaswami، 1992؛ Brouthers، 2002؛ چان 
و همکاران، 2006؛ Erramilli، 1996 مطبوعات.)با توجه به اینکه که مطبوعات بازاریابی بین المللی به محدوده ی مسائل مربوط به حالت ورودی توجه ی ویژه ای کرده است هنوز هم شکاف هایی در مطبوعات وجود دارد که این پژوهش به درست کردن آن ها می پردازد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




نوع مطلب :
برچسب ها : نظریه مبتنی بر منبع، استراژی ورود، عملکرد شرکت، نظریه سازمانی،
لینک های مرتبط :
عنوان انگلیسی مقاله: Towards An Intellectual Capital-Based View of the Firm: Origins and Nature
عنوان فارسی مقاله: آینده یک سرمایه فکری براساس دیدگاه و روش منابع و ماهیت های بنگاه اقتصادی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه – فعالیت های اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر تغییرات شدیدی قرار می گیرند که به عنوان دانش اقتصادی و یا جامعه مشخص می گردد. در این مورد سرمایه فکری (IC) یا دارایی های دانشی به عنوان فاکتور چهارم تولید جایگزین بقیه یعنی کار، زمین و سرمایه می گردد. این مقاله سعی کرده است منابع ها و ماهیتی از بنگاه اقتصادی IC را پیشنهاد دهد که می تواند به عنوان یک سرمایه فکری براساس روش رقابتی بنگاه اقتصادی مشخص گردد. این چارچوب کاری تلاش می کند تا نقش استراتژیکی دارایی های نامحسوس را مانند استعداد و کارگران به کار گرفته شده، ارزش های فرهنگی یا روابط طولانی مدت بین بنگاه اقتصادی و ودیعه گذاران آن – مانند مشتریان، متحدان، فراهم کنندگان و جامعه به شکل کلی- در رقابت غیر قابل تحمل و سودآور برجسته نماید که منجر به مدیریت کردن IC به عنوان یک موضوع کلیدی در دستورالجلسه مدیریتی می شود.
کلمات کلیدی- سرمایه فکری، مدیریت کردن دانش، سرمایه انسانی، سرمایه رابطه ای، وضعیت هنر
افزایش دانش براساس اقتصاد و جامعه در مشارکت با برتری سرمایه فکری به عنوان یک منبع کلیدی برای به دست آوردن بنگاه اقتصادی با مزیت های رقابتی غیر قابل تحمل می باشد.
اگر چه این موضوع شناخته شده است که ثروت اقتصادی از دارایی های دانشی یا IC می آید و آن دارای کاربرد مفیدی می باشد. تاکید بیشتر بر روی رابطه جدید و مدیریت کردن بنگاه اقتصادی IC دارد که یکی از کارهای مهم در زمینه دستور جلسه اجرایی می باشد. اگر چه این کار به صورت خاصی به علت مسائل معرفی شده، اندازه گیری شده و ارزیابی شده دشوار می باشد. در این موقعیت، مدل های IC به مقدار زیادی پدیدار می شوند زیرا آن ها نه تنها برای فهمیدن ماهیت این داراییها مجاز هستند بلکه برای انتقال دادن این اندازه گیری ها و اجرایی کردن آن ها نیز مجاز می باشند.
به هر حال اگر دارایی های IC هر دو غیر مالی و از نوع قابل درک از نظر ماهیت شان باشند، چگونه می توان آن را شناسایی، اندازه گیری و مدیریت کرد؟ عبارت های مالی در زمان قرار گیری ارزش اولیه بنگاه اقتصادی در دارایی های غیر قابل درک نامناسب می باشند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
عنوان انگلیسی مقاله: Applying open innovation in business strategies: Evidence from Finnish software firms
عنوان فارسی مقاله: استفاده از نوآوری باز در استراتژی های کسب و کار : شواهد شرکت های نرم افزار فنلاندی
دسته: اقتصادی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از مطالعه ما روشن کردن استراتژی های نوآورانة کسب و کار در بخش نرم افزار و درک بهتر اقتصاد زمینه ساز در عرضه نرم افزارهای متن باز (OSS) می باشد. از اطلاعات جمع آوری شده از 170 شرکت نرم افزاری فنلاندی، برای بررسی میزان تفاوت ویژگی های مختلف شرکت های نرم افزاری، از قبیل اندازه، سن، سرمایه فکری، ظرفیت جذب و تاثیر ساختار مالکیت شان بر تصمیم گیری های مبتنی بر استراتژی های کسب و کار شان در عرضه OSS یا توزیع انحصاری محصولات و خدمات استفاده می نماییم.
یافته های تجربی ما نشان می دهد که پذیرش استراتژی های پیشرفته تکنولوییک مستلزم قانون پیچیده و دانش مدیریتی، از جمله استراتژی عرضهOSS  می باشد و به کارکنانی با تحصیلات عالی نیاز دارد. پشتیبانی و گسترش سیستم آموزش، افراد بسیار ماهری را در زمینه های مختلف در دسترش قرار می دهد و این امر برای پذیرش موفقیت استراتژی های نوآورانة کسب و کار شرکتها ضروری است. همچنین دریافتیم که کسانی که وارد بازار می شوند تا حد زیادی توسط پذیرش OSS تحریک شده، اما در رفتار استفاده از شرکت های نرم افزار فعلی هیچ تفاوت معناداری در ارتباط با سن وجود ندارد.
واژه های کلیدی: نوآوری باز، استراتژی های عرضه نرم افزار، نرم افزار متن باز
مقدمه
تولیدکننده های نرم افزار همراه با قوانین خاصی ارائه شده اند که قوی تر از همیشه هستند و می توانند از محصولات خود به عنوان مالکیت معنوی با حق انحصاری و کپی رایت حفاظت نمایند (کوان و هاریسون ، 2001). شرکت با برقراری حقوق انحصاری برنامه های کاربردی جدید، نرم افزار در حال توسعه خود را برای جبران سرمایه گذاری های اش در R&D و توزیع محصول پیش بینی نموده و برای مدت طولانی درآمد زائی می نماید.
نرم افزار منبع باز (OSS)یک محصول عمومی می باشد که بطور خصوصی تولید شده و کد منبع آن را می توان توسط اینترنت دریافت و رایگان استفاده نمود. در تئوری، نباید به بسیاری از محصولات OSS تجاری بنگریم و گسترش OSS در آنها را ترجیحاً باید محدود نماییم، زیرا اقدامات OSS بر خلاف منطق اقتصادی با عدم استفاده از چارچوب قانونی برای ایجاد درآمد های انحصاری از محصولات انحصاری  پیش می روند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
عنوان انگلیسی مقاله: Password Authentication using Hopfield Neural Networks
عنوان فارسی مقاله: تصدیق رمز با استفاده از شبکه های عصبی هاپفیلد
دسته: فناوری اطلاعات - شبکه عصبی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصدیق رمز (password authentication)  یک گزینه عمومی و معمول جهت امنیت سیستم می باشد . روش جدول تصدیق قراردادی (verification table)  دارای عیب های عمده ای است . اخیراً از شبکه های عصبی برای تصدیق رمز استفاده شده است  تا بر عیب های عمده روش های قبلی فائق آید . در روش شبکه های عصبی برای تصدیق رمز ، جدول تصدیق لازم نیست و به جای آن ، وزن های شبکه عصبی رمز شده در سیستم ذخیره شده است . تکنیک های لایه بندی شبکه های عصبی موجود دارای محدودیت های خاص خودشان هستند که از جمله آنها میتوان به  زمان آموزش طولانی  (long training time) و نزدیکی فراخوانی ها (close recall)   اشاره کرد . این مقاله استفاده از تکنیک شبکه های عصبی هوپفیلد را برای تصدیق رمز پیشنهاد می کند . در مقایسه با تکنیک فعلی لایه بندی شبکه های عصبی ، روش پیشنهاد شده درستی (accuracy)   خوبی را ایجاد می کند و زمان پاسخ سریعی را جهت ثبت (register  ) و تغییرات رمز ایجاد می کند .
مقدمه : 
امنیت کامپیوتری به یکی از مهمترین گزینه ها در زمینه تکنولوژی اطلاعاتی تبدیل شده است . در بین تکنولوژی های موجود جهت کنترل بیشتر دسترسی کامپیوتری ، تصدیق رمز بصورت گسترده ای برای زمان طولانی استفاده شده است و امروزه هنوز یکی از مکانیزم های مرسوم جهت تصدیق  (authentication) می باشد . یک گزینه عمومی برای تصدیق رمز استفاده از جدول تصدیق می باشد . با استفاده از این گزینه ، رمز PWk    تولید شده بوسیله کاربر k  بوسیله یک  تابع یک طرفه hash  یا الگوریتم رمزنگاری کدگذاری می شود و به عنوان F(PWk) در یک جدول تصدیق ذخیره می شود که آن جدول در یک سرور جهت تصدیق کاربران ذخیره شده است . موقعی که یک کاربر به سیستم وارد می شود سیستم جدول تصدیق را برای مشخصه کاربری (user ID) و پسورد رمزنگاری شده (encrypted password) مربوطه جستجو می کند . اگرچه در یک محیط دسترسی باز ، یک مزاحم ممکن است قادر به ایجاد تغییر در جدول تصدیق می باشد برای مثال یک مزاحم می تواند به سادگی یک جفت جعلی [IDf, F(PWf)]  را به جدول ضمیمه و اضافه  کند و هر کسی با ID,PASSWORD    جعلی بتواند وارد سیستم بشود .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
یکشنبه 10 اسفند 1393 :: نویسنده : تیم آی تی روز
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

پردازش ابری

ثبت سفارش تایپ و ترجمه Online User

IranSkin go Up

قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

نرم افزار سیستم همکاری در فروش